Obchodné podmienky
Otváracie hodiny: Po-Pia 9:00-15:00 (po telefonickej dohode aj dlhšie)
1. Základné údaje
1.1. Predávajúci
BezOdpadu s.r.o. |
962 31 Sliač
Slovenská Republika
IČO: 36047643
DIČ: 2021577272
IČ DPH: SK 2021577272
1.2. Bankové spojenie
SWIFT/BIC: CEKOSKBX
IBAN: SK30 7500 0000 0040 1604 5498
2. Vymedzenie pojmov
Spotrebiteľ, zákazník, kupujúci – fyzická alebo právnická osoba, ktorá nakupuje výrobky pre osobnú spotrebu, alebo pre potrebu príslušníkov svojej domácnosti.
Predávajúci – BezOdpadu s.r.o.
Dopravca – prepravná spoločnosť.
3. Platnosť obchodných podmienok
Obchodné podmienky platia pre všetky objednávky.
Na vzťah medzi spotrebiteľom a predávajúcim sa vzťahujú ustanovenia:
- občianskeho zákonníka,
- zákona č.22/2004 Z. z. o elektronickom obchode,
- zákona č.102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov,
- zákona č.250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa.
Doba platnosti obchodných podmienok je uvedená na záver.
4. Objednanie tovaru
a) Objednávka je návrhom kúpnej zmluvy uzavretej na diaľku medzi spotrebiteľom a predávajúcim. Zmluva je uzatvorená od chvíle, keď predávajúci potvrdí prijatie objednávky. Potvrdenie prijatia objednávky môže predávajúci oznámiť spotrebiteľovi elektronicky (e-mailom), telefonicky, alebo faxom. Potvrdená objednávka (kúpna zmluva) je uložená u predávajúceho a je pre spotrebiteľa vždy dostupná.b) Spôsob objednávky
- prostredníctvom internetovej stránky bezodpadu.sk
- e-mailom na adresu objednavky@bezodpadu.sk
- telefonicky na telefónnom čísle 0948 707 341
c) Forma objednávky:
- elektronickou objednávkou prostredníctvom internetového obchodu
- zaslaním zrozumiteľnej a jednoznačnej objednávky e-mailom
- ústnou formou – telefonicky
d) Objednávka musí obsahovať:
- údaje spotrebiteľa: meno a priezvisko spotrebiteľa, prípadne meno a priezvisko osoby na mieste dodania, adresu miesta dodania, kontaktné údaje (telefón, e-mail),
- informácie o tovare: presnú špecifikáciu (kód, názov tovaru, počet, cena),
- dátum objednávky, spôsob dodania, spôsob úhrady ceny za tovar.
5. Dodacie a platobné podmienky
V súčasnosti tovar zasielame kuriérskou službou SPS a cez firmu Depo na vami vybrané odberné miesto. Úhrada za tovar sa preto realizuje priamo osobne v hotovosti alebo kartou kuriérovi (dobierka), príp. platbou vopred na náš bankový účet alebo kartou online.
Všetky ceny v našom e-shope sú zmluvné a konečné.
V prípade, že tovar doručuje zmluvný prepravca, dáva kupujúci predávajúcemu právo predať dopravcovi nutné minimum osobných údajov pre bezproblémové doručenie tovaru (meno, adresa, telefón).
5.1. Platby a doručenie tovaru
Objednané produkty Vám budú doručené do 12 pracovných dní. O stave objednávky Vás budeme informovať telefonicky alebo e-mailom. Po obdržaní správy, že objednávka bola epedovaná, je do 24 hodín objednávka doručená zákazníkovi.
Cena za dopravu je závislá na hmotnosti objednávky, spôsobe prevzatia a cieľovej krajine:
a) Pri doprave zmluvným prepravcom SPS počítame cenu (bez DPH) za dopravu podľa hmotnosti balíka (príp. balíkov pri nákupe nad 25kg):
- do 1 kg - 3,15 €
- do 3 kg - 3,45 €
- do 5 kg - 3,55 €
- do 10 kg - 3,75 €
- do 15 kg - 4 €
- do 20 kg - 4,45 €
- do 25 kg - 6,15 €
- do 30 kg - 6,45 €
- do 35 kg - 7,10 €
- do 40 kg - 7,60 €
- do 50 kg - 13,00 €
- do 60 kg - 16,00 €
- do 70 kg - 19,00 €
- do 90 kg - 23,00 €
- do 100kg - 25,00 €
- do 150 kg - 35,00 €
- do 200 kg - 45,00 €
- do 250 kg - 60,00 €
b) Pri odbere tovaru na dobierku sa k štandardnej cene za dopravu pripočíta 0.9€ (bez DPH).
c) Pri objednaní tovaru do Českej republiky počítame cenu za dopravu podľa hmotnosti balíka:
- za každých začatých 15 kg - 15.50 €, 30kg - 30€, 60kg - 45€ (sorry, je to drahé, ale toľko nám účtuje dopravca)
d) Pri odbere tovaru cez Depo - balík na výdajné miesto. Po expedovaní balíka od nás bude do 3 dní na danom mieste. Balík vás na odbernom mieste počká 7 dní. Maximálna váha balíka je 15kg.
Cena (bez DPH):
- do 6 kg - 1,60€
- do 15 kg - 2,40€
e) Pri osobnom odbere v sklade vo Vígľaši 488 nepočítame žiadnu cenu za dopravu (0 €). Osobný odber je možný po telefonickom dohovore na čísle 0948 707 341
5.2. Platba vopred
Platbu vopred môžete uskutočniť prevodom na náš účet IBAN: SK30 7500 0000 0040 1604 5498 SWIFT/BIC: CEKOSKBX . Dôležitý je variabilný symbol (VS), ktorý predstavuje číslo objednávky a do správy pre príjemcu prosíme uviesť Vaše meno. Bez udania VS nemusí byť Vaša objednávka korektne vybavená, resp. môže byt vybavená neskôr, nakoľko nebudeme môcť identifikovať platcu. Po úhrade Vám bude objednaný tovar odoslaný podľa dostupnosti tovaru na sklade.
Pri platbe za tovar kuriérovi (dobierka), bankovým prevodom aj kartou online je faktúra (ktorá slúži zároveň ako dodací list) dodávaná elektronicky ako príloha emailu o expedovaní/doručení objednávky.
5.3. Informácie pre zákazníkov z Českej republiky
- platba za doručenie: 15.5 € za každých započatých 15 kg hmotnosti objednávky.
- spôsob doručenia a platby: kuriérom na dobierku, príp. platba vopred na náš účet (podľa dohody s klientom)
- doba dodania: do 10 pracovných dní
6. Storno objednávky
Kupujúci môže svoju objednávku vziať späť (stornovať) najneskôr do dvoch hodín po uskutočnení objednávky, a to e-mailom na adresu obchod@bezodpadu.sk.
Ak zákazník stornuje a neprevezme už zaslaný tovar a tento nám bude následne vrátený, bude mu účtovaný storno poplatok vo výške 15 € za služby spojené s dopravou. Tento poplatok je zákazník povinný uhradiť najneskôr do 3 pracovných dní od zaslania upomienky na náš bankový účet vkladom alebo bankovým prevodom (č.účtu IBAN: SK30 7500 0000 0040 1604 5498 SWIFT/BIC: CEKOSKBX), pričom ako variabilný symbol uvedie číslo objednávky. V prípade, že zákazník platil vopred, zaplatená suma mu bude zaslaná späť po odrátaní storno poplatku 15 €.
Ak sa už Vami objednaný tovar z akéhokoľvek dôvodu nenachádza na sklade, bude Vám ponúknutá primeraná alternatíva, alebo môžete jednoducho objednaný tovar stornovať.
7. Reklamačné podmienky
Zákazník je povinný pred prevzatím tovaru od kuriéra skontrolovať, či zásielka nie je zjavne poškodená. V prípade poškodenia zásielky je zákazník povinný následne skontrolovať obsah zásielky a zistiť, či tovar vo vnútri nie je dopravou poškodený. Ak dôjde k poškodeniu tovaru (platí aj pre prípad, ak poškodenie tovaru bolo zistené až po odchode kuriéra), nasleduje reklamácia kuriérskych služieb, ktorú nám musí zákazník nahlásiť okamžite telefonicky alebo e-mailom, najneskôr však do 24 hodín od doručenia. My ako zmluvný partner kuriérskej služby potom nahlásime túto reklamáciu priamo našej kuriérskej spoločnosti a tá pošle k zákazníkovi kuriéra, ktorý poškodenú zásielku s tovarom vyzdvihne, nafotí a spíše protokol.
7.1. Postup reklamácie tovaru
Zákazník je oprávnený uplatniť nárok zo záruky písomne na adrese prevádzkovateľa alebo e-mailom na obchod@bezodpadu.sk alebo osobne na odbernom mieste prevádzkovateľa a to bez zbytočného odkladu. Popis reklamácie musí obsahovať tieto náležitosti:
- označenie reklamovaného tovaru
- dôvod reklamácie
- termín nákupu
Náklady na dopravu hradí prevádzkovateľ - oznam o prijatí reklamácie bude zaslaný klientovi e-mailom do 3 pracovných dní a vyrozumenie o stave reklamácie do 30 dní odo dňa jej prijatia.
Zákazník je povinný spolu s chybným výrobkom, predložiť faktúru, resp. doklad o zaplatení. Kupujúci je povinný ďalej pri reklamácii predložiť chybnú vec vrátane jej príslušenstva. Záruka sa vzťahuje len na výrobné chyby. Záruka sa nevzťahuje na chyby spôsobené bežným opotrebovaním, nesprávnym používaním výrobkov, nesprávnou manipuláciou a skladovaním. V prípade zistenia výrobnej chyby bude tovar vymenený kus za kus, či vrátená peňažná čiastka. Do vrátenej čiastky sa nezapočítava cena poštovného a balného.
8. Osobné údaje
Osobné údaje chránime a spracovávame podľa pravidiel popísaných v časti Ochrana a spracovanie osobných údajov.
9. Vernostné body
Predávajúci si vymedzuje právo udeľovať kupujúcim vernostné body podľa veľkosti nákupu. Množstvo vernostných bodov je pevne stanovené (25 eur = 1 vernostný bod), ale je možné ho aj meniť. Prijaté vernostné body môže kupujúci uplatniť v ďalšej objednávke ako zľavu z celkovej ceny. Zľavu si uplatní v košíku v príslušnom políčku.
Postup:
Pri dokončovaní objednávky v Nákupnom košíku vyberte možnosť "použiť vernostné body". Táto možnosť sa vám ukáže iba ak ste registrovaný uživateľ a zároveň nemáte od nás nastavenú predajnú zľavu (VO Standard, alebo priateľia).